Watery er kjent for sin lynraske levering - vi pakker og sender nemlig bestillinger både i hverdager og i helgene under alle årets 365 dager. Det gjør vi til og med helt frem til 22.00 alle dager i uken, da utvalgte transportører henter først på kvelden. Det betyr at du kan bestille kl 13.00 og fortsatt få den sendt samme dag. Det gjør vi helt gratis på alle bestillinger over 749 kr.
For ordrer under 749,- koster levering fra kun 49 kr.
Velg Bring utleveringssted for dette.
Data fra 03-03-22 to 30-08-22
Valget er ditt når det gjelder hjemlevering, utleveringssted eller bedrift
Levering til Bring utleveringssted mandag til lørdag.
For utsending samme dag*: Bestill senest kl. 13:00 mandag til lørdag.
Levering hjem til døren på aller hverdager.
For utsending samme dag*: Bestill senest kl. 13:00 mandag til lørdag.
Spor din pakke hos Bring her. Kontakt Brings kundeservice på 04045 (se deres åpningstider her)
Merk! Bring har et erstatningsansvar så lenge pakken er under Brings omsorg. Når pakken er plassert utenfor din dør, opphører Brings erstatningsansvar. Du er deretter selv ansvarlig dersom pakken forsvinner eller blir skadet, og du kan ikke kreve erstatning
Levering til Helthjem utleveringssted mandag til fredag.
For utsending samme dag*: Bestill senest kl. 13:00 mandag til fredag
Levering hjem til døren på alle hverdager.
For utsending samme dag*: Bestill senest kl. 13:00 mandag til fredag
Spor din pakke hos Helthjem her. Kontakt Helthjem kundeservice på her (se deres åpningstiderher)
Merk! Helthjem har et erstatningsansvar så lenge pakken er under Helthjems omsorg. Når pakken er plassert utenfor din dør, opphører Helthjems erstatningsansvar. Du er deretter selv ansvarlig dersom pakken forsvinner eller blir skadet, og du kan ikke kreve erstatning.
På Watery.no leverer vi hovedsakelig til Norge. Ønsker du levering til Sverige bes du gå til watery.se. Ønsker du levering til Danmark bes du gå til watery.dk.
*Vi tar naturligvis forbehold for uforutsette forsinkelser hos transportselskapene, hos de enkelte utleveringsstedene eller i posten. I 99,6 % av tilfellene blir pakken levert 2-4 dager etter ved bestilling før de ovenstående tidsfristene.
Hvis det er noe som står våre hjerter nært i Watery, så er det rask og sikker levering.
I 99,3% av tilfellene skjer leveringen på to dager, når man bestiller før vår daglige hente-deadline. Det er vi ganske stolte av (ja, selv så mener vi at vi er nesten like raske til å svømme pakken din frem til deg, som Michael Phelps gjennomfører en 200 m butterfly).
Før du bestiller, så kan du lett finne den forventede leveringsdagen på produktsiden, i kurven eller ved betaling. Den forventende leveringsdagen stemmer faktisk i 98,2% av våre ordre.
Avhengig av når på dagen du bestiller, om det er hverdag eller weekend og hvilken transportør du velger, så vil leveringstiden variere mellom 2 eller 4 hverdager. Men vi kan garantere deg at vi har mannskap på jobb 7 dager i uka fra 08-22, så de siste pakkene kan bli hentet kl. 13.00 – også i helgen.
For å få en oversikt, kan du følge disse utgangspunktene for når vi får hentet pakker
Levering med Bring
– Post i butikk-levering: Bestill før kl. 13:00 alle hverdager = forventet levering 2-3 hverdager.
– Post til hjemlevering: Bestill før kl. 13:00 alle hverdager = forventet levering 2-3 hverdager.
Levering med Helthjem
– Post i butikk-levering: Bestill før kl. 13:00 alle hverdager = forventet levering 2-3 hverdager.
– Post til hjemlevering: Bestill før kl. 13:00 alle hverdager = forventet levering 2-3 hverdager.
Du kan alltid bruke trackingnummeret du har fått tilsendt til å spore pakken – det mottar du på e-post umiddelbart etter at vi har pakket ordren din. Se spørsmålet «Kan jeg spore pakken min?» for å finne ut hvor pakken din befinner seg.
Men menneskelige feil skjer dessverre – både fra vår side og hos våre transportører. Det er like ergerlig hver gang, men det er vanskelig å unngå det 100%. Hos oss kan det være fordi vi har en lagerfeil, og derfor ikke har varen på lager allikevel. Hos våre transportører kan det skyldes at de har det ekstra travelt, eller at pakken kan forsvinne. Se spørsmålet «Dere har enda ikke sendt pakken min», hvis du ikke har mottatt en forsendelses e-post fra oss enda, og se spørsmålet «Min pakke har ikke flyttet seg på flere dager på tracking-linken», hvis du har mottatt en tracking link, men det ikke har skjedd noe der enda.
Hvis du har mottatt en e-post med beskjed om at ordren din er pakket og en sporingslenke, så er pakken din i de fleste tilfeller levert til transportøren den samme dagen. Se «Når blir pakken min levert?» for å se hentetidene til de forskjellige transportørene.
Men noen ganger må vi bare konstatere at de ikke er like raske som oss til å få pakken din videre helt ut til deg, og dermed oppstår det forsinkelser – eller som det kan skje ved noen tilfeller at pakken din har forsvunnet.
Følg fremgangsmåten nedenfor hvis sporingslenken viser at det er flere hverdager siden sist pakken din flyttet på seg
Sporing på linken vises først når pakken har ankommet deres terminal. Altså, ikke når de henter pakken hos oss.
Har transportørene det ekstra travelt, kan det i enkelte tilfeller gå opptil 2 hverdager før tracking-linken viser den første oppdateringen. Dette er dessverre ikke noe vi kan gjøre noe med, men følger fortløpende opp med at de følger våre kvalitetsavtaler.
Sjekk deretter din ordrebekreftelse som du har fått på e-post umiddelbart etter bestilling, og se om det er den rette adressen som er angitt på ordren. Er adressen 100% korrekt?
Hvis det ser ut som om pakken din sitter fast og har gjort det i mer enn 2 hverdager, kontakt oss og skriv om det var noen feil med adressen din eller om alt ser ut som det skal. Deretter vil vår fantastiske supportavdeling hjelpe deg innen få timer, senest innen 24 timer.
Hvis pakken dessverre skulle være gått tapt, vil vi i samarbeid med transportøren sette i gang en undersøkelse for å finne den manglende pakken. Den blir vanligvis funnet på et depot, og så sendt tilbake til oss, hvoretter vi sender den til deg igjen.
Tusen takk for din tålmodighet :)
Har du lagt inn en ordre men enda ikke mottatt en forsendelsesmail med beskjed om at ordren din er pakket og en tracking link, så kan en av disse to tingene være grunnen:
Vi har enda ikke nådd å pakke bestillingen din – Under 24 timer fra bestilling
Vi pakker alle våre ordre hver dag, uansett transportør – alle dager, hele året. Så har du bestilt ordren din innenfor de seneste 24 timene, så kan det bare være fordi vi enda ikke har nådd din bestilling i bunken. Men bare rolig: Det skal vi nok nå og det er trolig ikke noen problemer så du trenger bare å vente.
Vi har begått en lagerfeil – Over 24 timer fra bestilling
Har det gått mer enn 24 timer fra din bestilling, og du enda ikke har fått beskjed om at den er sendt så kan det dessverre skyldes en lagerfeil på én eller flere av de bestilte produktene dine. Det beklager vi og unnskylder det, men når det er mennesker som deg og meg som tar imot varer og pakker ordre, så kan det ikke unngås at det skjer feil en sjelden gang. Det håper vi du har forståelse for, selv om det kun skjer i 0,3% av våre ordre.
Men hvis det er tilfellet for din ordre, så vil lageret vårt allerede dagen etter din bestilling prøve å kontakte deg på telefon eller e-post for å finne en løsning sammen med deg, enten med et annet produkt, eller om vi bare skal sende det vi har. Får vi ikke kontakt med deg, så prøver vi igjen neste dag. Kan vi ikke komme i kontakt med deg da heller vil vi sende det vi har på lager og sletter det som mangler fra ordren, så får du din pakke så raskt som mulig. Dermed vil ingen av våre ordre ligge mer enn 48 timer ubehandlet. Hvis du selv er oppmerksom på det, så er du velkommen til å kontakte vår kundeservice for raskere avklaring. Vi vil nok en gang beklage feilen!
Du har mottatt ditt trackingnummer for din ordre i «Din-pakke-har-blitt-sendt» e-posten.
Vennligst vær oppmerksom på at det, avhengig av din valgte leveringsmetode kan ta opptil 48 timer før din pakke er registrert hos distributøren. Derfor kan du ikke alltid tracke den med det samme. Trackinglinken viser nemlig først noe, når den er scannet på fraktleverandørens terminal og altså ikke når den hentes hos oss.
Har du ditt trackingnummer, så kan du enkelt og raskt spore din pakke hos din valgte transportør
- Levering med Bring
- Levering med Helthjem
Hastighet og leveringssikkerhet er avgjørende for oss i Watery og våre kunder (alle hater å mangle badeskoene i kofferten på vei til syden fordi pakken ble vekk... joda, vi har prøvd det selv).
Men med så mange glade kunder kan vi dessverre ikke personlig kjøre ut med bestillingene, selv om vi gjerne ville det. Derfor er vi avhengige av de velkjente post- og distributørtjenestene.
Og som den nest beste muligheten (utover oss selv), så kan du velge her hos Watery hvem du vil få pakken din levert med
Bring - Hjemlevering og post i butikk
Helthjem - Hjemlevering og post i butikk
Bring og Helthjem har vært langvarige samarbeidspartnere for Watery og sikrer alle en rask og sikker levering i de aller fleste tilfeller.
Når du betaler velger du hvordan pakken din skal leveres
Alt avhengig av hvor mye du kjøper for og hvor mye plass det tar, vil det være en av dem som tilbyr gratis levering. Når du går til kassen, kan du se den endelige fraktprisen for din ordre.
Du kan lese mer om hver leveringsmetode, leveringspriser, samt hente- og leveringstider her.
OBS: Alle leveringstider er estimater/forventet og det kan skje endringer hos distributøren eller posttjenesten.
Hvis du har spørsmål om hvordan du kan tracke din ordre, ber vi deg om å lese «Hvordan kan jeg spore/tracke pakken min?».
På Watery.no har vi mange forskjellige transportmuligheter. Dermed kan du velge den du føler er tryggest eller enklest for deg.
Men vi kan garantere deg, at du får
1. Gratis levering på minimum en av leveringsmetodene ved kjøp over 749 kr.
2. Billig frakt på 49 kr. på minimum en av leveringsmetodene ved kjøp under 749 kr.
3. Vi pakker alle bestillinger inntil kl. 22.00 hver dag, også i helgene, så du er garantert rask levering.
Du kan få full oversikt over fraktpriser og -muligheter her.
Det beklager vi. Som et Michael Phelps-svar fra en vannsportbutikk, så har det dessverre gått litt for fort. Men med mennesker (og ikke roboter) på lageret, så kan vi dessverre ikke bli 100% feilfri, selv om det er meget sjeldent at det går feil.
Men! La oss løse det lynraskt, helt uten omkostninger for deg og gjøre skaden god igjen innenfor en dag eller to.
Det krever bare 3 trinn for deg (og du trenger slett ikke kontakte oss)
1. Det første du skal gjøre, er å være helt sikker på at du har mottatt en annen vare enn det du har bestilt.
– Er størrelsen på produktet bare angitt annerledes enn den er på hjemmesiden?– Står det samme navn på produktet som du har bestilt, men viser vår hjemmeside et annet bilde enn det du ser?
2. Er det feil vare du har mottatt, trenger du bare å fylle ut vårt online returformular her med markering i feltet “Feil vare levert”, skrive den 9-sifrede Bring-koden, som du får i returformularet utenpå pakken din som inneholder feil produkt og levere i din nærmeste Post i butikk.
3. Så mottar vi det feilleverte produktet innenfor 3-9 dager og samme dag sender vi det riktige produktet til deg, sånn at du kan ha det innenfor et par dager. Feilleverte varer har høyeste prioritet hos vårt returmottak.
Og ja, vi skal dessverre ha det feilleverte produktet tilbake først, da vi dessverre har opplevd et stigende antall kunder som har fått sendt det riktige produktet, men ikke har sendt det feilleverte produktet tilbake til oss. Det synes vi er like ergerlig som deg at det skal gå ut over alle.
Men vi kan tilby hvis det haster ekstra mye at du får det riktige produktet, hvis du sender en lenke til din returpakke når den er levert inn til oss til vår e-post. Da kan vi sende det riktige produktet til deg, uten å vente på at pakken kommer tilbake til oss. Men pakken skal være levert inn i Post i butikk og kunne ses på sporingslenken.
Vi betaler selvfølgelig alle fraktomkostninger.
Hvis du kunne se oss nå, ville du se at vi dunker hodet ned i bordflaten.
For det er jo aldri en god opplevelse for deg som kunde. Og spesielt ergerlig er det, når vi sjekker kvaliteten på de varene som sender ut fra lageret – hver eneste en.
(heldigvis skjer det i veldig få tilfeller, så du trenger ikke bekymre deg for hodene våre.)
Men igjen, la oss løse det med en gang – raskt og enkelt for deg (og selvfølgelig uten omkostninger for deg).
Det krever bare 1 trinn for deg (og resten klarer vi).
1. Vennligst send en e-post til oss på support@watery.no, hvor du fyller ut hva som er ødelagt/defekt/knust samt et bilde av produktet og emballasjen.
2. Denne e-posten vil vi besvare innenfor 2 timer i våre åpningstider, med beskjed om at vi sender de berørte produktene på nytt, såfremt det godkjennes av oss, samt at du sender de berørte produktene tilbake til oss (vil være tilfellet med produkter med salgspris på over 200 kr).
Så kan du ha det/de nye produktet/produktene – forhåpentligvis 100% intakte – innenfor en 2-3 hverdager. Det er vår måte å si unnskyld på, og det så raskt vi bare klarer!
Hvis du ønsker å returnere ødelagte/defekte varer, så skal det gjøres på følgende måte:
1. Hent din gratis returkode/returlabel her og klargjør pakken til å sendes ved å skrive den 9-sifrede Bring-returkoden utenpå pakken.
2. Lever inn pakken i din nærmeste Post i butikk (se de nærmeste her)
Det verste som kan skje, når man gikk og gledet seg. Vi blir i hvert fall skikkelig irriterte over det. Men ja, selv om vi har et stort lager med hurtigsvømmende lagerfolk, så skjer det feil en sjelden gang. Vi ber om din forståelse for det inntrufne.
Men, vi skal selvfølgelig ha løst det så raskt som mulig – et er vi nemlig kjent for.
Bare send oss en e-post eller ring til oss med opplysningene om ditt ordrenummer, navnet på produktet som mangler – og hvis du er ekstra hjelpsom og vil gjøre prosessen så rask som mulig, også et bilde av leveringen (så kan vi se om det er distributørens behandling av pakken som har åpnet den, så produktet falt ut).
Så vil vi sende det manglende til deg, med det samme. Så kan du ha det manglende produktet allerede innen 2-4 hverdager :)
Internt vil vi selvfølgelig undersøke hva som kan ha forårsaket feilen, så vi kan unngå det i fremtiden.
Bransjen kjenner oss for våre lynraske forsendelser. På det beste sender vi innenfor få minutter – nesten like raskt som Michael Phelps svømte sin 100m butterfly – da han tok verdensrekorden.
Det betyr dessverre bare også at tiden for å nå og annullere eller endre din bestilling er svært kort. Men skynd deg å kontakte oss så raskt som mulig, så kan det forhåpentligvis la seg gjøre før vårt lager pakker og sender det til deg.
Vær oppmerksom på at når du har mottatt e-posten «Din pakke fra Watery.no har startet sin svømmetur til deg!», så er det dessverre ikke lengre mulig. Da er den nemlig som oftest allerede hentet av pakkedistributøren og er på vei ut til deg.
Hvis vi allerede har pakket og sendt din pakke, så kan du naturligvis returnere ordren etter at den er mottatt. Vi gjør det helt slik som du ønsker det.
Det er enkelt for deg å sende ordren i retur, etter at du har mottatt den – se vår returportal her.
Det er desverre ikke mulig å hente pakker på våre lager/showroom.
Vi vil derimot mer enn gjerne komme svømmende med pakken din direkte til adressen eller et utleveringssted nær deg (det kommer selvfølgelig til å bli gjort med gassen i bånn ;) )
Hvis du sitter i andre land, sender vi til Sverige på watery.se, ellers fra Watery.dk kan du bestille levering med DHL til de fleste europeiske land, slik som
Tyskland, Spania, Belgia, Nederland, Polen m.fl. fraktprisen blir da 250 NOK.
Vi sender for øyeblikket ikke til Grønland, Færøyene og Storbritannia samt land utenfor Europa. Men vi arbeider løpende med å tilføye flere forsendelses land.
Hvis du kan se på trackingen at pakken er klar til å hentes i en Post i butikk, så kan du fint gå og hente den. Du skal bare ta med trackingnummeret samt gyldig legitimasjon.
Hvis ordren er bestilt til en Post i butikk, skal du ta med hentekoden du har fått på e-post og SMS. Hvis du ikke har mottatt en kode, kan du kontakte vår kundeservice for hjelp.
Det er svært viktig for oss at din pakke kommer uskadd frem!
Avhengig av hvilke varer du har kjøpt, blir de enten pakket i boblekonvolutt eller en pappkasse fylt med kassefyll. Dette sikrer at varene dine kommer helskinnet frem til deg.
Vi gjør alt vi kan for at dine varer kommer sikkert og beskyttet frem.
Vi gjør alt vi kan for at varene dine kommer sikkert og beskyttet frem.
Hvis produktet ditt blir skadet under frakten, vil vi anbefale at du følger prosedyren vi beskriver i avsnittet «Jeg har mottatt et ødelagt produkt/min pakke er ødelagt».
På Watery.no tilbyr vi følgende leveringsmetoder:
- Bring hjemmelevering
- Bring Post i butikk
- Helthjem hjemmelevering
- Helthjem Post i butikk
DINE SISTE SØK
POPULÆRE SØK
Ingen resultater for ""
Ring til oss
23 50 36 88Skriv til oss
support@watery.noÅpningstider
Ma-Fr: 08-22 / Lø-Sø: 10-22
Chat med oss
I høyre hjørne
søk Søk på hele Watery.no