Plassering av ordre FAQ
Din ordrebekreftelse blir sendt til den e-posten som du anvendte ved din bestilling.
Men har du ikke mottatt den, så er det 3 raske trinn:
1. Vent i 5-10 minutter. Det kan gå opptil 10 minutter fra bestillingen gjennomføres, til den ligger i din innboks.
2. Sjekke spam-mappen din. Det er oftest der den feilaktig har havnet, når våre kunder ikke kan finne den.
3. Er den fremdeles ikke til å finne, så kontakt oss endelig. Da skyldes det nemlig, i stort sett alle tilfellene, at e-post-adressen er skrevet feil inn og dermed kommer den ikke frem. Vår kundeservice kan raskt rette opp e-posten, også på din forsendelse og sende ordrebekreftelsen til deg på nytt – dermed sikre at du også mottar en trackinglink.
Det kan du naturligvis gjerne gjøre!
I så fall er det bare en alminnelig ordre her på watery.no, hvor du kan legge til virksomhetsnavn når du skal betale.
Etter gjennomført kjøp mottar du automatisk en ordrebekreftelse, som du kan bruke som faktura til ditt/deres regnskap.
Ved bestillinger over 2 000 kroner det også mulig, i enkelte tilfeller, å kjøpe på faktura/EAN. Les mer om det i vårt avsnitt "Kan jeg betale via faktura, EAN eller bankoverføring?".
Vi er kjente for å presse prisene helt i bunn med våre standardpriser (konkurrentene våre er ganske irritert på akkurat det...). Så spiller vi med helt åpne kort.
Så å skulle gi ytterligere mengderabatt, er dessverre ikke noe vi tilbyr, utover de pakkeprisene og mengderabattene som allerede er på selve produktene.
Men vi vil, med en bestilling på over 30 stykker av den samme produktkategorien kikke på muligheten for å gi et spesielt tilbud. Dette gjør vi dog ikke på ordre under 30 stk. – heller ikke 29 stk.
Kontakt oss gjerne her hvis du ønsker et tilbud på større mengder, så vender vi tilbake til deg innenfor 48 tilbud med et tilbud.
Bak skjermen arbeider vi hver dag knallhardt på å gjøre kjøpsopplevelsen så enkel, oversiktlig og rask som mulig på watery.no
Men vi hjelper deg gjerne i mål med denne trinn-for-trinn guiden:
1. Gå inn på watery.no (til forsiden).
2. Herfra kan du enten finne produktet ditt fra menyen, i toppen eller søke det frem.
3. På produktsiden trykker du på "Legg i kurven".
4. Så åpner du kurven din fra siden eller langsmed skjermen.
5. Så trykker du på "Gå til betaling" og fyller ut opplysningene dine, velger du ditt betalingsmiddel.
6. Ferdig! Så kommer du til en side med tittelen «Takk for din bestilling», så kan du være sikker på at din bestilling har gått gjennom til oss (og vi har allerede startet pakkingen, og takker og klapper i hendene for din bestilling...).
Hvis teknikken allikevel volder problemer, så er du allikevel velkommen til å kontakte vår kundeservice for å lede deg gjennom prosessen sammen med deg, fra forsiden til bestilling.
Vi ville elske å ta imot din bestilling med deg i røret, men det duger ikke – vi skal jo ikke vite din kortinformasjon osv.
Så det kan vi dessverre ikke tilby.
Til gjengjeld vil vi gjerne at du kontakter oss, så kan vi følge deg elektronisk i hånden og guide og være med deg gjennom hele prosessen, mens du gjennomfører det på din PC eller telefon.
Kan det være en løsning?
Ups, men det kan skje, selv for de beste!
I så fall kontakter du oss raskest mulig, så kan vi hjelpe deg med å få rettet det i en fart.
Vær oppmerksom på at vi kun kan endre informasjonen før ordren er sendt. Har du fått en e-post med tittelen "Din pakke fra Watery.no har startet sin svømmetur" betyr det at ordren allerede er sendt, og dermed kan vi ikke lengre endre noe på bestillingen.
Men vi kan fremdeles sikre oss at e-post, navn eller telefonnummer rettes, og sikre oss at tracking links mv. blir sendt til den rette e-posten og mottakeren.
Hvis du har kommet til å legge inn to identiske ordrer, har bestilt en vare to ganger ved en feil eller har andre endringer til din ordre, før den sendes av sted, så kontakt oss med det samme.
Hvis vi allerede har sendt ordren din, kan du alltid returnere varen. Du kan enten velge å bytte varen til en annen, eller få pengene tilbake. Vi gjør det som passer best for deg.
Jeps. Vi kjenner til utfordringen. Og vi vil veldig gjerne hjelpe deg med å få den rette størrelsen til å begynne med!
Inne på alle produktsider med størrelsesvalg, vil du finne en knapp som heter "Størrelsesguide".
Denne klikker du på, deretter kommer det en slide-in med den tilhørende størrelsestabellen. Her måler du så dine kroppsmål, slik som høyde, rundt brystet, rundt hoften og rundt midjen.
Det er et bilde på siden, som også viser helt nøyaktig hvor du skal måle på kroppen din.
Deretter kan du enkelt kikke på størrelsestabellen for å finne den rette størrelsen ut fra dine kroppsmål.
Alternativt kan du finne alle våre størrelsesguider til de mange merkene vi fører her.
Hos Watery.no har vi dynamiske priser og kjører løpende nye tilbud.
Dette betyr også at vi dessverre ikke kan tilby å betale tilbake differansen på en vare som er satt ned få dager etter din bestilling.
Din pris er gjeldende når betalingen er gjennomført – da har du nemlig som kunde akseptert prisen på varen.
Ønsker du produktet til den lavere prisen, og du har mottatt varen, så er du velkommen til å sende varen tilbake igjen, som en alminnelig returnering (koster 94 kr.), og så kjøpe produktet til den nye prisen online i stedet for.
Men vi er sikre på at neste gang du har behov for nytt svømmeutstyr, er det enda et godt tilbud klart til deg.
Uff da. Da er det vanskelig å velge det rette produktet.
Men heldigvis kan du raskt komme i gang igjen.
Det handler om aksepten av cookies, da du gikk inn på hjemmesiden.
Aksepterer du ikke alle cookies, inkludert preferanser, statistikk og marketing, så vil noen av bildene ikke komme frem på hjemmesiden. Derfor skal alle feltene være akseptert.
For å kunne få valget igjen, så skal du gjøre følgende:
PC
1. Gå inn på watery.no
2. Lukk opp en inkognito side/privat side ved å trykke på Ctrl + Shift + N.
3. Deretter er det ingen innstillinger i nettleseren og bildene kan derfor komme opp igjen, så snart du trykker på "Tillat alle cookies".
Mobil / Safari
1. Lukk opp Safari/Chrome på din mobil.
2. Trykk på knappen «Faner».
3. Trykk på "Antall" faner for å se listen "Fanegrupper".
4. Trykk på "Privat" og deretter OK.
5. Deretter er det ingen innstillinger i nettleseren og bildene kan derfor komme opp igjen, så snart du trykker på "Tillat alle cookies".
Virker det fremdeles ikke?
Da anbefaler vi at du prøver på en annen PC/mobil, eller i en annen nettleser – så bør det virke. Alternativt vil det også virke, hvis du slukker enheten og starter helt forfra.
Ønsker du bare ikke å akseptere cookies, så er det naturligvis helt i orden, men fremdeles vil handle på watery.dk – så kan du bare kontakte oss, så vil våre hyggelige kolleger på kundeservice guide deg gjennom produktene på watery.dk, så du fremdeles kan velge det helt riktige produktet.
DINE SISTE SØK
POPULÆRE SØK
Ingen resultater for ""
Ring til oss
23 50 36 88Skriv til oss
support@watery.noÅpningstider
Ma-Fr: 08-22 / Lø-Sø: 10-22
Chat med oss
I høyre hjørne
søk Søk på hele Watery.no