Produkter og lager - FAQ

Når kommer utsolgte produkter på lager?

Hvis en vare eller størrelse er utsolgt, er det dessverre ikke mulig å forhåndsbestille den, da det med de nåværende leveringsutfordringene rundt omkring i verden er vanskelig å estimere ankomsten av nye leveringer.

Derfor er det heller ikke mulig for vår kundeservice å fortelle nærmere om når, eller hvorvidt et gitt produkt eller størrelse kommer på lager igjen. 

Som en tommelfingerregel kan du gå ut fra et hvis et produkt er kraftig satt ned, og det kun er få størrelser på lager, så er det som oftest fordi produktet er utgått hos leverandøren og derfor ikke vil komme igjen, da vi ikke kan få flere. Dette skjer oftest med badetøy som har kort livssyklus.

I tillegg anbefaler vi at du bare holder øye med varen på vår hjemmeside og skriver deg opp på produktsiden, så du får beskjed så snart den kommer tilbake på lager. Så kan vi garantere at du får en e-post, så snart den har kommet til vårt lager igjen. 

NB: Vår lagerstatus er veiledende og det tas forbehold for feil.

Les mer
Les mindre
Kan dere lage trykk på badetøy m.m?

Det kan vi dessverre ikke og trykk er altså ikke noe vi tilbyr.

Men det blir helt sikkert en mulighet i fremtiden, så hold øye med nettbutikken. Vår kundeservice kan dessverre ikke svare på når dette blir tilfellet.

Les mer
Les mindre
Har dere en fysisk butikk/showroom jeg kan besøke?

Vi er en ren nettbutikk, som vi til gjengjeld er norgesmestere i, og derfor er det bare mulig å bestille og se våre fantastiske produkter på nett.

Vi er en ren nettbutikk, som vi til gjengjeld er norgesmestere i, og derfor er det bare mulig å bestille og se våre fantastiske produkter på nett. 

Selv om du ikke har muligheten til å besøke oss og prøve varen, kan du til gjengjeld enkelt bytte farge eller størrelsen gjennom vårt gratis retursystem ved bytting. Og det har du naturligvis 365 dager til å gjøre, så ikke bli stresset. 

Vi arbeider hardt for at produktbildene stemmer overens med den fysiske varen, dens utseende og farge samt å ha bilder fra alle vinkler.

Også er du selvfølgelig alltid mer enn velkommen til å kontakte oss, hvis du leter etter en spesifikk vare, har spørsmål om en vare eller ønsker et annet bilde av en vare, hvis du ikke synes at bildene på vår hjemmeside er tilfredsstillende. Det vil helt sikkert være en av våre fantastiske medarbeidere som står klare til å hjelpe deg – se åpningstider her.

Les mer
Les mindre
Er prisene inkl. mva?

Ja, alle priser på Watery.no er inkl merverdiavgift (25%)

Hos Watery betaler du alltid bare for varens pris og eventuelt frakten – ikke noe annet. 

Den prisen du får opplyst på produktsiden, er altså den som du ender med å betale for varen (og det er inkl. 25% merverdiavgift).

Les mer
Les mindre
Kan jeg få byttet/returnert et produkt på deres lager?

Vi tilbyr dessverre ikke fysisk bytting/returnering på vårt lager. 

Det er to hovedårsaker til at vi ikke gjør dette:

1. Vi er gode til online handel (så gode at vi har vunnet flere nasjonale priser) og har gjennomtestede prosesser for alle tingene. Dette innebærer også vårt retursystem som bare tar få dager og aldri gir utfordringer for kunde eller oss, som det ville gjøre, hvis vi endret disse prosessene. Derfor foretrekker og ønsker vi at all returnering foregår der. det er også raskest for deg som kunde, selv om det kan virke merkelig, hvis du bor rett i nærheten. 

2. Vi ønsker at våre lagerfolk fokuserer på å sikre at din nettbestilling kommer av sted så raskt som mulig og til lovet tidspunkt. Dette kan skjære seg, hvis de plutselig står med for mange andre ting de skal ta seg av i øyeblikket.

Les mer
Les mindre
Hva er adressen deres?

Vårt hovedkontor og lager ligger i byen som vi startet opp i for 5 år siden. 

Nemlig i 8700 Horsens på adressen: Watery, Langmarksvej 34, C2, 8700 Horsens, Danmark.

Kan dere bestille varer som ikke er på lager?

Vi bestiller varer fra alle våre leverandører, hver eneste uke, så vi alltid sikrer oss at vi har så mange som mulig av våre produkter på lager, hele tiden.

Selv om det glipper på enkelte produkter, så betyr det dessverre også at når vi ikke har det på lager, så er det fordi leverandøren/merket heller ikke har det på lager akkurat nå. 

Så selv om vi veldig gjerne vil, så kan vi ikke bare trylle frem et produkt på oppfordring – simpelthen fordi leverandøren/merket heller ikke har det på lager. Les mer i vårt avsnitt "Når kommer utsolgte produkter på lager igjen?".

Hvis du ønsker et helt nytt produkt, som vi mangler, så er det dessverre ikke mulig å bestille dem til oss på oppfordring. Har du for eksempel sett et produkt på en amerikansk hjemmeside som vi ikke har, så er det trolig fordi det er et produkt eller en farge som de utelukkende selger der og våre europeiske leverandører har slett ikke adgang til dem, eller kan få dem inn til seg. Det håper vi på din forståelse for.

Les mer
Les mindre
Når kan jeg hente en pakke hos dere?

Det er desverre ikke mulig å hente pakker på vårt lager/showroom.

Vi vil derimot mer enn gjerne komme svømmende med pakken din direkte til adressen eller et utleveringssted nær deg  (det kommer selvfølgelig til å bli gjort med gassen i bånn ;)

Les mer
Les mindre
Kan jeg bestille et gavekort hos dere?

Ja, det kan du.!

Du finner våre gavekort her, hvor du bare velger det beløpet gavekortet skal være på, betaler det, og så blir det helt automatisk sendt til deg på e-post, så det er klart til å bli gitt til den heldige mottakeren i løpet av få minutter. 

Vær oppmerksom på at gavekortet ikke kan byttes til kontanter senere, men kun brukes på produkter. Gavekort kan brukes i 2 år fra bestillingsdato.

Les mer
Les mindre
Hvis jeg ikke lengre kan se et produkt på hjemmesiden, betyr det at det er utgått?

Hvis et produkt ikke lengre er på hjemmesiden, betyr det at varen dessverre er utgått og at vi ikke tar den inn mer. 

Vi kan dessverre ikke få inn flere av produktene, når de først er utgått og fjernet fra hjemmesiden.

Det er synd, men for at vi hele tiden skal kunne tilføye nye produkter til sortimentet, så må vi etter hvert også la eldre produkter utgå. Oftest er det ikke vi som bestemmer det, men leverandørene/merkevaren som normalt bare lar de samme produktene kjøre i et halvt eller helt år. 

Heldigvis har vi online 2 500 produkter på nett på watery.no – så det er helt sikkert andre spennende produkter som kan være noe for deg i stedet for. 

Les mer
Les mindre
Problemer med ditt paddleboard?

Opp gjennom årene har vi solgt +50 000 paddleboards, men i noen få tilfeller og over tid vil noen boards oppleve 4 utfordringer som ikke er feil, men som krever litt tilpassing av boardet. 

Dette kan du raskt og enkelt gjøre selv, og dermed er det ikke en reklamasjon. 

Det dreier seg om disse 4 tingene

1.Ventilen er ikke tett?
I noen tilfeller løsner ventilen under transport fra leverandøren til oss. Derfor skal bare ventilen spennes fast når den mottas, så det ikke siver ut luft. Dette vil også kunne oppleves når man har brukt det over litt tid.
Det er enkelt og raskt med følgende fremgangsmåte, som vi viser på videoen her:

Slik strammer du ventilen på paddleboardet ditt.

2. Pumpen viser ikke trykk?

Du vil nok raskt tenke: Pumpen virker ikke, når den ikke viser noe. Men det er faktisk ikke tilfelle. Normalt vil pumpen først gi utslag på viseren, når det blir mottrykk inne i boardet. Derfor skal du bare fortsette å pumpe og når mottrykket blir stort nok, så vil viseren begynne å flytte seg. 

Se video her som viser hvordan du pumper ditt paddleboard

3. Ventilen lukker ikke?

Siver all luften ut, når du tar pumpen vekk fra ventilen etter oppumping?

Det er et typisk problem, men du skal bare sikre deg at du får lukket selve ventilen FØR du pumper. Det gjøres ved å trykke ned ventilen og deretter dreie den. Da er ventilen lukket og du kan sette på pumpen, pumpe opp boardet og fjerne pumpen igjen – så vil ikke luften sive ut. 

4. Belegget løsner fra boardet?
Det skjer i noen få tilfeller at belegget løsner fra boardet. Det kan ikke unngås etter bruk over tid.

Heldigvis følger det med lim til alle våre boards, så det kan limes fast igjen. Dette ligger i reparasjons-kittet i den oransje bøtten.

En annen ting vi ser av og til, er buler i belegget. Også en ting som ikke kan unngås, spesielt ikke hvis man glemmer å få boardet vekk fra solen når det ikke brukes (solen varmer nemlig opp luften inne i boardet, som dermed utvider seg og lager små luftbuler mellom boardet og belegget).

For å fjerne disse bulene og luften, anbefaler vi derfor at du bruker en liten nål til å lage et hull i belegget, så luften kan sive ut. 

Er du i tvil om andre ting vedrørende ditt paddleboard, så er du alltid velkommen til å kontakte oss, så kan vi svare på spørsmål og løse utfordringene sammen.

Les mer
Les mindre

Levering & forsendelse

Retur og bytte

Prisgaranti

Betaling og sikkerhet

Produkter og lager

Produktanbefalinger

Gjennomføre bestilling

Rabattkoder / diverse

Størrelsesguides

Fant du ikke svaret på spørsmålet ditt?

Ring oss:
23 50 36 88
Skriv til oss
Support@watery.no
Chat med oss

Åpningstidene er man-fre: 08-22. Lørdag: 10-16, søndag: 16-22

Anbefalt for ditt kjøp

32% kjøper disse produktene sammen med handlekurven din

Lukk
  • Søkeresultater
  • Produkter

Søkeresultater

    Ingen resultater for ""

    Spør vår kundeservice

    Ring til oss

    23 50 36 88

    Skriv til oss

    support@watery.no

    Åpningstider

    Ma-Fr: 08-22 / Lø-Sø: 10-22

    Chat med oss

    I høyre hjørne